Перелік документів, необхідних для одержання адміністративної послуги
Для одержання адміністративної послуги відповідно до вимог Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану» та Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджених наказом Міністерства юстиції від 18.10.2000 № 52/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції від 24.12.2010 № 3307/5), зареєстрованих в Міністерстві юстиції 18.10.2000 за № 719/4940, одержувачем адміністративної послуги подаються:
Для одержання адміністративної послуги відповідно до вимог Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану» та Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджених наказом Міністерства юстиції від 18.10.2000 № 52/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції від 24.12.2010 № 3307/5), зареєстрованих в Міністерстві юстиції 18.10.2000 за № 719/4940, одержувачем адміністративної послуги подаються:
- документ встановленої форми про смерть, виданий закладом охорони здоров’я або судово – медичною установою;
- рішення суду про встановлення факту смерті особи в певний час або про оголошення її померлою;
- паспорт (паспортний документ), пільгові посвідчення, військово-облікові документи померлого, паспорт (паспортний документ) одержувача адміністративної послуги у разі їх наявності.
Дата публікації: 17.10.2013
Статистика перегляду сторінки: сьогодні 1, з початку місяця 6, всього 2592